Junior 9 - 13 år

Har du rundet de 10 år eller 25-30 kilo, så er puslingetræning ikke længere noget for dig. Du er blevet for stærk og for gammel til at være sammen med de små på puslingeholdet, så nu skal du lære at tøjle alle de kræfter, du efterhånden har fået.

Til juniortræning skal du lære nøjagtig det samme, som de voksne gør. Det vil sige, at du skal lære tingene på samme måde, men du får mulighed for at tage træningen i mindre bidder. Du får jævnligt snipper, når du mestrer en teknik. Fem snipper giver ret til at graduere til næste bælte. Sådan fortsætter det, indtil du når det sorte bælte.

I vores klub er det ikke unormalt, at du er sort bælte-potentiale ved 13-14-årsaldren, hvis du træner hårdt, fra du begynder hos os som otte-ni-årig.

Hvad du også får med ved at dyrke karatetræning er ting som bedre koncentration, du bliver hurtigere, din koordination og bevægelser bliver bedre, og du oplever efterhånden, at du hviler i dig selv, får et bedre selvværd. Det ses måske på gangen i skolen, hvor du ikke kigger ned i gulvet, hvis nogen udfordrer eller driller dig.

TIDSPUNKT & PRIS

Juniortræning afholdes mandag og onsdag klokken 18.00 til 19.00. Det koster 950,00 kroner per person per halvår at deltage.
Det er hovedsagelig juniorer (9 – 13 år), der deltager i træningen.

750,00 kr. 10. okt